طراحی شارژر جدید ایرپاد که به دستبند تبدیل می‌شود

طراحی شارژر جدید ایرپاد که به دستبند تبدیل می‌شود

ایرپاد,شارژر جدید ایرپاد
اپل شارژر ایرپاد جدیدی طراحی کرده است که تبدیل به دستبند می‌شود.

شرکت اپل ممکن است طرح های جدیدی برای کیس شارژ ایرپادهای خود عرضه کند که مانند دستبند پوشیده می شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، این غول فناوری روز دوشنبه حق اختراع جدیدی ثبت کرد که منبع تغذیه ایرپادهایش را به شکل یک دستبند یا حلقه جاکلیدی که میتواند دور مچ دست بسته شود، نشان می داد.

این سند تصاویری از یک قاب U شکل منعطف را نشان می دهد که در آن ایرپادها در هر طرف دست بند قرار می گیرند.

به گفته ی اپل علت این اصلاح این است که بعضی در از فعالیت ها امکان استفاده از جیب یا کیف پول برای نگهداری یک دستگاه الکترونیکی وجود ندارد به عنوان مثال هنگام ورزش کردن.

این حق اختراع با عنوان «لوازم جانبی هدفون بی سیم» نوشته شده است که لوازم جانبی دستگاه های الکترونیکی قابل حمل دارای ویژگی هایی برای حفظ دستگاه الکترونیکی قابل حمل برای کاربر هستند، با این حال، معمولا حجیم هستند و ممکن است ویژگی های موردنظر خاصی مانند قابلیت شارژ ارائه نکنند.

بنابراین، پیشرفت های مربوط به لوازم جانبی دستگاه های الکترونیکی میتواند مطلوب باشد تا دستگاه الکترونیکی را به شکلی مناسب حفظ شود و در عین حال سایر ویژگی های مورد نظر را ارائه دهد.

بخش محفظه ی کیس منعطف یا قابل خم شدن خواهد بود، اما این حق اختراع مواد مورد استفاده در آن را توضیح نداده است.

یک نیمه از آن شامل یک باتری انعطاف پذیر است و دیگری یک سیم پیچ القایی است که نوعی انتقال برق بی سیم به حساب می آید و برخلاف کیس شارژ ایرپادهای فعلی، کنترل های صدا در بیرون آن قرار می گیرند و با کشیدن انگشت کار می کنند. این تنها بخشی است که انعطاف پذیر نیست و حق اختراع آنرا تحت عنوان یک منطقه سفت و سخت توصیف می کند.

این قاب شارژر ایرپاد را میتوان بعنوان دستبند یا جاکلیدی استفاده کرد.

این دستبند اولین نمونه ای است که ایرپادها در دو انتهای آن قرار می گیرند و کاربر دو سر دستگاه U شکل را برای تشکیل یک دایره به هم متصل می کند و از آن جا که از دو سر بسته می شود می توان از آن برای نگه داشتن کلیدها نیز استفاده کرد.

در حین استفاده، کلیدها ممکن است با لوازم جانبی برخورد کنند، با این حال نمای بیرونی بادوام لوازم جانبی میتواند دربرابر چنین برخوردی مقاومت کند.

همچنین امکان دارد گزینه ای برای اتصال کیس به لباس وجود داشته باشد که به گفته اپل به کاربر اجازه می دهد از آن بعنوان بلندگو استفاده کند.

اپل (Apple) در این حق اختراع نوشته است: با تولید یا تقویت صدای جهت دار، لوازم جانبی می توانند به کاربر اجازه دهند صدا را بشنود در حالیکه افراد دیگر، حتی افرادی که مستقیما در کنار کاربر ایستاده اند، ممکن است نتوانند صدا را بشنوند.

به این ترتیب، یک کاربر میتواند، به عنوان مثال، هنگامی که ایرپادها در قاب شارژر هستند، تماس تلفنی را ادامه دهد و همچنان سطح حریم خصوصی دلخواه خود را داشته باشد.



منبع

نویسنده مطلب: عیسی قاسمی

عیسی قاسمی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...